tisdag 11 oktober 2011

Mormors födelsedag

Stort GRATTIS till min älskade lilla mormor som fyller år idag! Du är en underbar person som betyder mycket för mig och mina kära systrar. Vi älskar dig!

I söndags var det födelsedagskaffe med sju sorters kakor och mormors fantastiska självklara wienerbröd. Till detta bjöds även en smaskig gräddtårta. Jag är ett riktigt kakmonster så jag stortrivs vid dessa typer av bjudningar.

Mormor, hon kan verkligen allt! Hon har smak, hon kan sy, brodera, sticka och virka, laga festliga middag, gå i skogen och lära oss allt om svampar och bär. Mormor är världens bästa barnvakt tillsammans med morfar som tyvärr inte finns hos oss idag. Sen så älskar mormor orkidéer, vår allas älsklingsblomma!

GRATTIS ÄLSKLINGSMORMOR!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar