måndag 18 januari 2010

Bröllop 2009, Bröllop 2010


Bild: tyvärr vet jag inte vart jag fått tag i denna bild. Jag har sparat bilden för att jag tycker att det är en sådan fantastisk vacker bild. Mystiken i bilden är ljuvlig. I love it!

Jag har ett alldeles särskilt intresse för bröllop. Jag tror jag alltid har haft det. Det är något speciellt med bröllop! Det är vackert, romantiskt, glädjande, positivt underbart...

Själv fick jag äntligen stå brud på Pingstafton 2009. Efter sju år tillsammans med min prins blev vi till slut herr och fru. Det var en helt fantastisk underbar dag på alla sätt och vis. Ett riktigt Kungabröllop! Solen strålade ikapp med oss. En skön försommardag! Jag kan inte riktigt beskriva i ord hur romantiskt perfekt det var!

Jag ser verkligen fram emot Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllop i sommar! Den 19 juni sitter jag nog nitad framför tv och njuter med dem.


Bild: Fantastiska fotografen Brigitte Grenfeldt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar