måndag 18 januari 2010

Lägenhetsvisning+Renoveringsobjekt=vill ha!


BILD: Sköna Hem

ÅÅÅÅhh varför ska alla springa på lägenhetsvisningar i Stockholm! Jag tänker varför varför varför. men inte nog med det.. dessa priser och stegringar. De höjs inte med ett hundratusen utan det rör sig om miljonen.

Ikväll gick vi på ett par visningar. Jag hade siktet på en. Lägenheten var fantastisk åtminstone såg jag det när jag gick runt och i den annars tomma och riktigt sunkiga miljön. Men i min värld var det ljuvligt vackert. Högt i tak med stuckatur och takrosett, vita väggar med höga golvsocklar, pardörrar och vackra gamla fönster med speglar i ....i verkligenheten måste detta dock grävas fram. ..jag sucktar tänk om denna kunde bli vår.

Tyvärr får jag nog drömma mig vidare... men någon gång ska jag väl kunna få köpa mig min sekelskiftslägenhet utan att den ska vara totalt sönderrenoverad.




Dessa bilder är från Sköna Hem. Vitt, elegant och vackert! Precis min stil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar