onsdag 2 februari 2011

Kök, Kök, Kök och åter kök


Bild: Kvänum

Mitt absoluta favoritkök är nog trots allt ett traditionellt Kvänum kök. Jag älskar de gedigna, maffiga och stora köken. Det är klassiskt och otroligt stilfullt. Broby kök i färg dunvit åhh jag drömmer mig bort.


Bild: Kvänum

Mitt kommande kök kommer ifrån Vedumkök. Jag har börjat grotta ner mig i stilar nu så att vi inte får en chock sen när det väl ska börja väljas.

Huset har ni sett i tidigare inlägg. En renoverad fabrik med stora djupa fönster, lite industrikänsla tänker jag mig. men jag har som sagt var inte en aning? Takhöjden är 3 meter, det kommer vara rymligt.

Vi vet i alla fall att vi ska ha ett vitt kök...

Här kommer några bilder från Vedumskök tyvärr har jag inte kunna lista ut hur jag ska överföra bilderna. Ni får klicka på länken VEDUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar