lördag 3 september 2011

Besök på Zetas

Blommor, blommor, blommor...
Rosa Kaprifol
Vita vackra klematis
Förra helgen bjöd även på ett besök på Zetas Handelsträdgård vid Kungens Kurva. Min älskade mamma har aldrig varit där, så vi strosade runt och bara njöt av alla vackra blommor! När det finns så många blommor av samma sort samlade på en plats, stående tillsammans i olika färger blir det en riktig effektfull syn. Jag kunde köpa så många växter, träd och grejer men med tanke på att jag inte har någon balkong förrän till våren så fick jag bara drömma och planera mina framtida planteringar och inköp.
Industrikänsla och rustikt  
Vi åkte även förbi Pianofabriken för att visa hur det går till med bygget. Det senaste är att inflyttning blir framskjuten till första kvartalet 2012.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar