tisdag 27 september 2011

Den som söker....

...han finner, till slut. Jag har nu äntligen hittat en tillverkare för den sänggavel som vi vill ha.
I helgen strosades det runt på stadens gator. Vi hamnade på Bohem. Vilken butik! Jag har aldrig varit där tidigare utan bara läst om butiken i inredningstidningar och sett jobb som de har gjort. När jag gick en trappa ner hittade jag min gavel. Den bara stod där. Inpaketerad och perfekt! Jag kunde burit med mig den hem. Tyvärr så var den någon annans. Den var i alla fall helt fantastiskt tjusig. Den ser elegant och flott ut och är exakt en sådan som jag har sökt. Nu ska jag och min man bara bestämma vilken färg vi ska ha på tyget. Grått? Blågrått? Beige? Brunt? Vitt?
                   Bild: från BOHEM, här skymtar ni sänggaveln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar